Friday, December 18, 2015

Sembelit dan Cara Mengatasinya


Assalamualaikum kepada semua teman-teman pembaca...

Sembelit dan perut berangin adalah masalah yang kerap saya hadapi. Sukar membuang air besar dan perut berangin dan pedih ulu hati selepas makan sangat lah menyeksakan dan kadang kala memberi kan masalah dalam kehidupan harian saya.

Tapi, sejak saya kenal dua supplement ini, Alhamdulillah masalah di atas banyak sangat kurangnya.

Herbalax bertindak sebagai pelawas yang lembut untuk perut.
Peppermint Ginger Plus memberi kelegaan kepada perut berangin.

Bagi anda yang mempunyai masalah seperti saya ini, saya cadangkan ambil 3 biji Herbalax sebelum tidur, dan hanya perlu diambil 3 kali seminggu. Manakala Peppermint, 1 atau 2 biji selepas setengah jam makan atau pada bila-bila masa perut rasa berangin dan pedih.



Hubungi saya untuk mendapatkan rundingan tentang produk SHAKLEE, Cara Pengambilan & Tips Berkesan !! Eksklusif hanya untuk pelanggan di blog ini.
 Ct Rosni |  013.7528484 |  rosni_siti@yahoo.com

No comments:

Post a Comment