Thursday, December 10, 2015

Cara Mudah Menghilangkan Bintik Hitam & Jeragat Pada Wajah

Cara Mudah Menghilangkan Bintik Hitam dan Jeragat Pada Wajah | Seronok bila cerita bab bab kulit cantik ni. Lagi seronok bila ramai kawan-kawan yang bagi feedback positif selepas gunakan produk NutriWhite Gentle Makeup Remover.

Cara Mudah Menghilangkan Bintik Hitam dan Jeragat

Yang paling penting adalah amalkan 3 Langkah Asas ini iaitu:

No.1: Mencuci muka - cuci muka sekurang-kurangnya 2 kali sehari, pagi & malam. Penting untuk menghilangkan kekotoran di wajah.

No.2: Menyegar - biasa ramai yg skip step ini sebabnya malas atau tak sempat. Sebenarnya menyegar/toner penting untuk menghilangkan sisa-sisa pencuci muka yang mungkin tertinggal di lapisan kulit. Toner ini juga untuk menutup kembali liang-liang pori yang terbuka & membantu penyerapan pelembap dengan lebih efektif.

No.3: Melembap - Pelembap atau moisturiser membantu mengekalkan kulit sihat dan mengekalkan keanjalan. Fungsi utama pelembap adalah mengunci kelembapan dalam sel-sel wajah. Pelembap juga membantu mengekalkan solekan lebih lama di kulit wajah.


Tetapi adakah anda tahu, bahawa penggunaan Makeup Remover sebelum mencuci muka juga adalah sangat penting walaupun anda tidak memakai makeup!!


Kenapa Nak Pakai Makeup Remover Walaupun Tidak Bermakeup???

Setiap hari kulit kita terdedah kepada panas terik cahaya matahari, pencemaran debu-debu, asap dan bakteria serta kekotoran lain yang berterbangan tanpa kita sedari sudah melekat pada kulit wajah. Kotoran inilah yang membentuk jeragat (whiteheads). Lama kelamaan jika dibiarkan ia boleh mengakibatkan bintik-bintik hitam (blackheads) serta berisiko menjadi radang dan jerawat. Lebih teruk lagi boleh meninggalkan parut diwajah.

Jadi makeup remover ini sangat penting untuk memastikan kulit benar-benar bersih dan sihat serta proses pembaharuan sel boleh berjalan dengan lancar. Tidak kira samada pakai makeup atau tidak pakai, makeup remover sememangnya menjadi step terpenting dalam mengatasi masalah bintik hitam & jeragat.


Cara Mudah Menghilangkan Bintik Hitam dan Jeragat

Ramai kawan-kawan yang sharekan keterujaan mereka selepas gunakan NutriWhite Gentle Makeup Remover. Mereka kata selepas beberapa minggu guna, segala bintik hitam & jeragat semakin hilang. Kulit pon semakin berseri & sekata. Senang je kan nak hilangkan blackheads & whiteheads ni kan?? Jom tengok ape kate mereka yang dah cuba produk ni.







Apa Keistimewaan NutriWhite Gentle Action MakeupRemover??

Menjadikan kulit anda licin, lembut dan berseri. 

Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi anataranya Tunas Pokok Bic yang berfungsi


untuk menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan dan Aloe Vera 

menyegarkan dan menegangkan kulit.

Lembut, tidak berminyak, dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri.

Bukan sahaja bertindak sebagai "make up remover" tetapi bertindak menghapuskan bintik


bintik hitam & jeragat pada wajah.


Tahukah anda keistimewaan Tunas Pokok Bic bukan sahaja menyingkirkan sel mati dengan lembut tetapi kaya dengan phytostimulines, yang membantu untutk stimulate metabolisme pada sel-sel kulit. Hasilnya lapisan micro-relief pada lapisann epidermis kulit akan lebih halus, disamping  kelembapan yang sentiasa bekekalan.


Ingin Mencuba NutriWhite Gentle Action Remover??

Anda boleh hubungi kami untuk membuay sebarang pesanan. Atau, anda boleh membuat pembelian terus di sini dengan menekan butang dibawah. Kemudian sila hubungi kami untuk konsultasi dan panduan penggunaan dengan cara yang betul.








Hubungi saya untuk mendapatkan rundingan tentang produk SHAKLEE, Cara Pengambilan & Tips Berkesan !! Eksklusif hanya untuk pelanggan di blog ini.
 Ct Rosni |  013.7528484 |  rosni_siti@yahoo.com

No comments:

Post a Comment