Saturday, December 19, 2015

Jerawat Batu Yang Menyeksakan

Dalam pengambilan supplement, perlu di ingat tentang yang ini:

1. Supplement BUKAN ubat.

2. Supplment bertindak memenuhi 'lompong-lompong' nutrisi di dalam badan. Dalam erti kata mudah, kata lah orang tu dah makan berpinggan pinggan sayur dan buah buahan. Tapi keperluan nutrisi tetap tak cukup atas sebab sayuran dan buahan tercemar dek racun serangga, baja kimia dan hormon pembesaran.

3. Minum air yang cukup. Kerana air membantu dalam penyerapan nutrisi. Kalau bukan sebab amik supplement pon, tetap kene minum air yang cukup, baru lah badan dapat berfungsi dengan baik.

4. Cepat atau lambat kesan pengambilan supplement bergantung pada badan setiap orang. Contoh mudah, kata lah..hidup dah 30 tahun, dok makan bukan bukan, fast food, air coke, pepsi, garam tinggi, gula tinggi, segala makanan tak sihat dok sumbat dalam badan. Jadi jangan expect makan supplement sebulan dua dah nak nampak perubahan.




Gambar ini contoh pengguna yang bagus. Pengguna konsisten mengambil Vitamin E, Vitamin C dan ESP Shaklee selama 4 bulan. 

Konsisten itu penting. Pemilihan supplement yang betul pula adalah KUNCI nya!

.


Selamat. Semulajadi. Berkesan

Jaminan Shaklee untuk semua penggunanya!



Hubungi saya untuk mendapatkan rundingan tentang produk SHAKLEE, Cara Pengambilan & Tips Berkesan !! Eksklusif hanya untuk pelanggan di blog ini.

 Ct Rosni |  013.7528484 |  rosni_siti@yahoo.com

No comments:

Post a Comment