Monday, February 9, 2015

Pelik Tapi Benar : Multivitamin Terbaik Di Pasaran

Assalamualaikum

Sempena promosi Vitalea sepanjang bulan Februari 2015 ini, saya nak share info tentang Multivitamin terhebat dan terbaik di pasaran. Ia dikenali sebagai Vita-Lea

Pil Vitalea ni kalernya hijau pekat. Pil ni memang lah besar gedabak...dah lah kaler hijau, besor pulak tu..macam The Hulk kan!! 

Betol! Vitalea ni seumpama The Hulk..Khasiat nye sangat banyak & sangat sangat super hebat!! 

Sumber gambar: google

Tapi yang pelik nya...bila korang buat ekperimen sikit dengan meletakkan sebiji Vitalea kedalam segelas air, tak sampai 5 minit pil Vitalea ni akan terlarut. Dan lagi pelik nya air tu tak pulak bertukar jadi kaler hijau walaupun pil gedabak tu kaler hijau. Sebaliknya pil tu akan terlarut dan menghasilkan larutan halus yang berwarna warni hasil daripada warna asli larutan mineral dan vitamin didalam pil Vitalea.



Sumber gambar: google

Buat lagi satu eksperimen, cuba patahkan pil Vitalea kepada dua bahagian, cuba tengok keratan rentas pil yang dah dipatahkan tu, korang akan nampak biji-biji kecil berwarna putih. Itu adalah bijian kanji yang apabila terlarut dalam air, ia akan pecah dan membebaskan nutrisi yang terikat didalamnya.




Sumber gambar: google

Fakta menarik:
  • Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (100 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.
  • Vitalea dihasilkan melalui teknologi eksplosif yang kompleks disebut explore tab. Explo-Tab ialah teknologi yang membolehkan vitalea kekal sementara waktu di dalam sistem pencernaan, dan kemudian dengan cepat ia akan “meledak” untuk membebaskan nutrisi di dalamnya. (pendek kata, penyerapan segera)
  • Disokong oleh 7 kajian klinikal.Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%
  • Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
  • Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
  • Multivitamin pertama didunia yang dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 1915

Nota kaki: Diolah daripada info FB MamaFaiz


Hebat kan Si Gedabak Hijau ini!!! 




Hubungi saya untuk mendapatkan rundingan tentang produk SHAKLEE, Cara Pengambilan & Tips Berkesan !! Eksklusif hanya untuk pelanggan di blog ini.
 Ct Rosni |  013.7528484 |  rosni_siti@yahoo.com



No comments:

Post a Comment